Jak zostać naszym pacjentem

Szanowni Państwo,
 
każda osoba ubezpieczona ma prawo wybrać swojego lekarza rodzinnego, pielęgniarkę środowiskową, a także w przypadku wszystkich kobiet dodatkowo położną. W tym celu, stworzyliśmy możliwość:
 
  1. pobrania wzoru deklaracji z naszej strony internetowej,
  2. rezerwacji terminu wizyty do lekarza internisty/pediatry/lekarza rodzinnego drogą elektroniczną w systemie ePacjent.

Celem elektronicznej rejestracji  jest zwiększenie dostępności do usług medycznych świadczonych przez naszą placówkę oraz oszczędzenie Państwa cennego czasu.

Podczas rejestracji do systemu e-pacjent, należy podać dokładne dane osobowe oraz numer telefonu i adres poczty elektronicznej (e-mail), które posłużą do powiadamiania o potwierdzeniu rezerwacji wiztyty oraz przesyłaniu przypomnienia o najbliższych wizytach do lekarza.

Elektroniczna rezerwacja terminu do lekara jest dodatkowym udogodnieniem. Głównymi formami kontaktu z przychodnią i zapisy do lekarza polegaja na osobisatym zapisie w rejestracji, lub po  kontakcie telefonicznym.
W jaki sposób zarejestrować się do poradni POZ za pomocą modułu e-pacjent?
 
Konto które Państwo utworzą na naszej stronie w zakładce e-pacjent, służy nie tylko internetowej rezerwacji wizyt lekarskich, ale stanowi także swego rodzaju pełną historię leczenia Państwa w naszej przychodni. Z prezentowanego planu pracy należy wybrać dogodną godzinę.

Każdy użytkownik może dokonać tylko jednej rezerwacji wizyty w ciągu dnia. Jeżeli będzie chciał po raz drugi dokonać rejestracji otrzyma odpowiedź o wykorzystanym limicie wizyt.

Sposób zakładani konta opisany jest w załaczonej instrukcji. Dodatkowo każdy Pacjent może uzyskać pomoc pracowników rejestracji.

 
Do jakiego lekarza Pacjent może zarezerwować wizytę on-line?

Obecnie wprowadziliśmy możliwość rezerwowania wizyt z siedmiodniowym wyprzedzeniem do lekarzy w Poradni Podstawowej Opieki Zdrowotnej. O włączeniu kolejnych poradni będziemy Państwa na bieżąco informować.

 
Czy mogę udostępniać hasło do konta innym osobom?

Należy przechowywać swoje hasło w bezpiecznym miejscu, nie wolno go udostępniać osobom trzecim.
 
Czy mogę założyć konto e-pacjent, jak nie posiadam dostępu do internetu?
 
Jesli Pacjent chciałby posiadać konto w systemie internetowym, może skorzystać z Infokiosków, które ustawione są przy rejestracjach.

Dostęp do Infokiosków jest bezpłatny.

 
Utworzenie konta
 
Założenie konta umożliwia Pacjentowi, wielokrotne rejestrowanie się bez potrzeby ponownego  podawania danych. Zakładając konto należy podać login, hasło oraz uzupełnić wszystkie pola prawdziwymi danymi, przepisać kod z sms`a (numer telefonu wskazany przez Pacjenta). Na podany w rejestracji e-mail zostanie wysłane potwierdzenie utworzenia konta. Nastepnie w terminie do 7 dni, należy się zgłosić do rejestracji POZ, w celu potwierdzenia danych podanych podczas utworzenia konta. Dopiero po osobistym potwierdzeniu, Pacjent otrzyma e-maila zwrotnego dzięki któremu utworzone konto zostanie aktywowane. Następnie należy się zalogować. Po zalogowaniu przechodzimy do formularza e-rejestracja w celu zarezerwowania wizyty w poradni. Ponadto możemy obejrzeć historię naszych zapisów do poradni, zobaczyć oraz edytować swoje dane, a także zmienić hasło.

Zapis do lekarza POZ jest możliwy na 3 dni kalendarzowe w przód, licząc włącznie z dniem próby rezerwacji terminu. Przydładowo aby zapisac się na poniedziałek, rejestrację będzie można dokonać najwczesniejś w sobotę.

Założenie konta e-pacjent jest równoznaczne z wyrażeniem świadomej zgody na przetwarzanie danych osobowych, przełanych przez formularz rejestracji. Przesłane dane osobowe do systemu informatyczne podlegają ochronie zgodnie z Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. 2002r. Nr 144, poz. 1204), oraz Ustawa o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014, poz. 1182).

Poprzez założenie konta e-pacjent, użytkowni wyraża świadomą zgodne na warunki świadczenia usługi określone w Regulaminie Świdczenia Usług Drogą Elektroniczną.
Uwaga! Należy pamiętać, iż:
 
Poprzez konto e-pacjent, każdy użytkownik może zarezerwować wizytę do lekarza tylko na wybrane godziny pracy poradni.


Problemy z rejstarcja on-line można również zgłaszać na adres e-mail: pomoc (at) cmradzymin.pl . W treści wiadomści należy zawrzeć: login(adres e-mail na jaki było zakładane konto), imie i nazwisko, nr pesel pacjenta, nr telefonu kontaktowego oraz dokładny opis problemu wraz ze zrzutami z ekranu, jeśli to możliwe. Zgłoszenia są rozpatrywane w ciągu 72 godzin Brak któregokolwiek z wymienionych elementów wydłuży czas podjęcia działań wyjaśniających. 

Rezerwacja terminu przez portal jest potwierdzana przez pracownika rejestracji. Dopiero po potwierdzeniu terminu pacjnet jest faktycznie zapisany na wizytę,

Zważywszy na fakt sezonowości wiiększej liczby zachorowań,zastrzegamy sobie prawo do niepotwierdzania wizyt rezerwowanych przez portal.

Prosimy również o sprawdzanie na swoich skrzynkach pocztowych folderu SPAM.

Infomrumejy, iż otrzymywanie kodów SMS potrzebnych do założenia konta oraz potwierdzenia rezerwacji wizyty, jest uzależnione od danego operatora sieci komórkowej. CM Radzymin nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas oczekiwania na ich otrzymanie.
 

Dane osobowe

Zgodnie z art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r o ochornie danych osobowych ( tekst jednolity: Dz.U. z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.) informuję, iż:
1. Administratorem danych osobowych jest Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r w Radzyminie - SPZ ZOZ z siedziba w Radzyminie ( 05-250) ul. Konstytucji 3 Maja 17, zwanej dalej CM Radzymin,
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu infomrowania o zmianach pracy lekarzy, zmianach terminów wizyt, rejestrację on-line na wizytę, prowadzenia przez CM Radzymin programów profilaktycznych ( cytologia, PoChP),
3. posiada Pani/Pan prawo dostepu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania,
4. na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 7 ustawy o ochornie danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację, jak również - na podstawie art. 32 ust. 1 pkt. 8 ustawy o ochornie danych osobowych ma Pani/Pan prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych w celach infomrowania o zmianach pracy lekarzy, zmianach terminów wizyt, rejestrację on-line na wizytę.

AD pkt 4 - będzie się to wiązało z usunieciem internetowego konta pacjeta, a co za tym idzie brakiem możliwości zapisania się on-line na wizytę do lekarza.